Jdi na obsah Jdi na menu
 


DÚ ÚT 7.4., ST 8.4. a ÚT 14.4. - 2.B

Dobrý den,

posílám úkoly na další tři dny.

DÚ ÚT 7.4.:

ČJ - uč. str. 73/ 8, 9 ústně

Doplň správně dě, tě, ně, napiš do sešitu.

mlá__   , ko__   ,  ště__  , koš__ ,  __ sto ,  ží__nka,  ře__  z,

 __lo,  s__hulák,  ne__le,  pon__lí,  vů__  , __deček,  __kuji,

poz__  ,  medví__  ,  __ší se,  __locvik,   v Br__  , __co, __kolik

M - str. 20/ 7, cv. 8 vypočítej do sešitu

- str. 20/ 9

Počítáme zp.: str. 1/ 1, 2

Ve škole v PV bychom sadili velikonoční osení (obilí, řeřichu). Nezapomeň zasadit doma a ozdobit pro radost. Úkol je dobrovolný.

DÚ ST 8.4.:

Úkol z ČJ na středu 8.4. – popis zvířátka nebo ptáka (vyber si).

Popis zvířete nebo ptáka napište do velkého sešitu z prvouky, nakreslete obrázek a posílejte hotové práce na soukromý mail nebo přes Komens. Práce budou hodnoceny známkou. Děti, ať se Vám práce daří!

Už se těším na Vaše psaní a obrázky.

Pomůže ti osnova.

     Popis čtyřnohého zvířete – osnova:

  1. Název
  2. Části těla: hlava, krk, trup, nohy, ocas
  3. Čím je pokryto jeho tělo, zbarvení
  4. Kde žije, čím se živí ( domácí, volně žijící )
  5. Zajímavosti o zvířeti
  6. Obrázek zvířátka

Popis ptáka – osnova:

  1. Název
  2. Části těla: hlava, krk, trup, křídla, nohy, ocas
  3. Čím je jeho tělo pokryto, zbarvení
  4. Kde žije, čím se živí ( pták krmivý, nekrmivý )
  5. Zajímavosti o ptákovi
  6. Obrázek ptáka

M - geometrie, měření na centimetry a milimetry

Prosím, rodiče o názorné vysvětlení cm a mm na pravítku.

- str. 21 celá

Čítanka - str. 100 - 102, články Motýli, Králíčci, Dobrou noc, dobrý den

Písanka - str. 31

PRV - str. 62, domácí ptáci, doplň

 

DÚ ÚT 14.4.:

ČJ - slova se skupinami bě, pě, vě, mě

Prosím, vysvětlit žlutý rámeček.

- str. 74/ 1 ústně, 74/ 2 napiš slova do sešitu dle zadání

Prosím rodiče, nadiktovat tento diktát.

Diktát – doplň  správně i, y

Bětka je velká parádnice. Stále se točí před zrcadlem. Zkouší si různé šaty, svetry, stuhy a boty. Také maminčiny klobouky a náramky.

M: Vyvození nového učiva, určování poloviny z celku. Celek rozděl na dvě stejné části.

- str. 22/ 1, 2

Počítáme zp.: str. 1/ 3

Pokud už máte popsané sešity, prosím rodiče, aby pořídili nové nebo pište do sešitů, které máte doma. Po návratu do školy Vám nové sešity rozdám.

Děkuji všem rodičům za spolupráci a pomoc dětem při učení na dálku.

Přeji Vám celé rodině pěkné prožití velikonočních svátků ve zdraví a pohodě. 

S pozdravem M. Mikešová