DÚ PO 11.5., ÚT 12.5. a ST 13.5. - 2.A
Dobrý den,
doufám, že se máte dobře, učivo do školy se Vám daří a všechno pěkně zvládáte.
Posílám vám úkoly na další tři dny.
DÚ PO 11.5.:
ČJ - str. 81/6, vypiš podstatná jména
- str. 81/ 6 a), b), c) ústně
M - str. 27/ 4, 5
Počítáme zp.: - sloupec 16
Čítanka - str. 110, 111, čl. O bílém koníčku
DÚ ÚT 12.5.:
ČJ - samostatná práce, cvičení přepiš do sešitu a pošli ke kontrole do 15. května
1. Doplň správně do slov y, ý nebo i, í.
č __ sté bot __, př __ ští úter __ , hod __ na angličt __ ny, ch__ bný, př __ klad, mokr __ př __ bor, lesn __ pěš __ na, hlasitě k __ chat, zahradn __ r __ če, pšen __ ce a ž __ to
2. Doplň do slov správné souhlásky (spodoba).
pět chalu __, ovocný sa __, vra __ mi knihu, he __ ká dí __ ka, zapla __ obě __, dřevěný plo __, utři pra __, poj __ si hrát, prázdná láhe __, přije __ na kole
M - str. 28/ 1, 2, 3
Čítanka - str. 111, báseň Žežulka - nauč se zpaměti
Písanka - přeskočili jsme str. 34, není aktuální
Prosím, napište str. 35.
DÚ ST 13.5.:
ČJ - rozděl a napiš podstatná jména do tří skupin na (osoby, zvířata, věci)
ž _ rafa, uč _tel, ž _dle, r _ č, krokod _ l, d _ vka,
t _ skárna, př _ bor, r _ ba, zedn _ k, kadeřn _ ce,
t _ gr, mot _ ka, ř_ dič, j _ řička
M - str. 28/ 4, 5 vyřeš slovní úlohy
- str. 28/ 6, daná čísla zvětši o 4 a 4 krát ( o 4 více - sčítáme, 4 krát více - násobíme)
Prosíme rodiče o vysvětlení rozdílu ve výpočtu.
PRV - do velkého sešitu napiš zápis
Nadpis: RYBY
- žijí ve vodě
- dýchají žábrami
- tělo mají pokryto šupinami
- pohybují se pomocí ploutví
- mláďata se líhnou z jiker
- kapr, štika, okoun, pstruh
Namaluj nebo nalep kapra a popiš jeho tělo ( hlava, skřele, trup, hřbetní ploutev, ocasní ploutev, řitní ploutev, břišní ploutve a prsní ploutve).
Bohužel, není možno Vám posílat úkoly mailem přes Bakaláře, proto sledujte webové stránky třídy, případně také Komens.
Mějte se hezky, přeji Vám pěkný den.
S pozdravem D. Krchňáková